fredag 18 mars 2016

Fredag och ledig!

Att gå upp 05.30 en ledig dag är kanske inte det skönaste men så blir det när man sover hos mannen och han ska iväg till jobbet!
Men en solig morgon, lite frukost i magen så tänkte jag ta tag i projektet vårtvätta fönster!
Har lånat en sån där liten elektrisk maskin av far så ska prova om det underlättar något.  Det kanske åtminstone blir roligare!
Det blir nog en liten eftermiddagslur sen för ikväll blir det lite aw med kollegor.
Igår blev jag med ny teammedlem och plötsligt utökades min lilla verksamhet! Man blir ändå förvånad av att det faktiskt rullar på! En kille på dansen har köpt en kräm och dessutom visat intresse för för fit-programmen då han som han säger är rund, go och glad!
Själv vet jag inte om det blir någon löprunda idag. Det där onda bakom knät envisas och jag vet ju inte riktigt vad det är. Är det bara en stel muskel så är det bara att knalla på i lugnt tempo men är det något halvtrasigt kan det ju vara dumt! Men det är irriterande när kroppen bråkar när man vill och har kommit igång!
Men nu får jag inte sitta här och drälla längre!
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Solen är efterlängtad och så välkommen:) Var rädd om dig och överansträng inte ditt knä. Det ska räcka länge till :)

    SvaraRadera
  2. Vad härliga våriga bilder!

    SvaraRadera