söndag 19 oktober 2014

Ute på vift

Ja, idag tog jag bilen ut på en tur till landsbygden utanför Linköping. Närmare bestämt Bestorp där min bloggvän Ingrid flyttat från jämtländska Optand.
En nätt liten resa på betydligt fler mil än de 6 vi numera har mellan oss!
En mycket trevlig tur där man upptäcker att man kan lära känna ngn ganska bra genom moderna medier och hur det kändes så naturligt att träffas på "riktigt".
Sen har vi nog upptäckt innan att vi tänker och fungerar lika i mycket så därför så var det oxå lättare att ses utan att det kändes konstigt.
Den som betedde sej var väl min stolliga hund som blev tokkär i hennes hund!
Inget fel i det men jag har en Rasmus och hon en Kasper!
Detta bekom nu inte Rasmus ett dugg utan han uppvaktade och tvättade öron så stackars Kasper tittade bedjande på mej för att få hjälp! Dock behöver vi ju inte bekymra oss att det blir valpar i alla fall!
När vi skulle åka hem sprang han tillbaka till dörren och gnällde efter sin käraste ;-)

Nu väntar sängen. Börjar 06 imorgon. Har lovat gubben lite massage men då får han allt slita sej från tv:n!

3 kommentarer:

  1. Mitt ansiktsuttryck på bilden visar precis hur kul det var att du och Rasmus kom och hälsade på :)
    Kasper var nog ganska stolt över att väcka sådana känslor men samtidigt blev han ganska stressad. På kvällen gick han ut och åt en massa gräs och kräktes. Han brukar reagera så på stress. Jag kanske inte tar med honom när jag hälsar på hos dig. Han är lite känslig min gamla vovve. Vi får se, det kan ju vara en tillfällighet.
    Jag kanske kan få en chans att gosa lite med din voffsing i stället för i går ville han inte veta av någon annan än Kasper ;)
    Kram till er båda <3

    SvaraRadera
  2. Du får ta med stackars ignorerade Rex istället! Utan konkurrens blir han nog uppskattad!
    Kram tbx!

    SvaraRadera
  3. Du får ta med stackars ignorerade Rex istället! Utan konkurrens blir han nog uppskattad!
    Kram tbx!

    SvaraRadera