tisdag 30 januari 2018

Lite av varje!

Så länge sedan men har helt enkelt inte haft någon inspiration till att skriva!
Just nu är det lite förkylning som försöker få ett grepp men jag försöker streta emot!
Mannen är nere i källaren och kör ett träningspass vilket jag får hoppa över idag. 
Ja, vad har man hunnit med sen sist? 
Jo, vår stora konsert med Joyvoice på Saab Arena . 2000 körsångare och flera tusen i publiken, mäktigt!
I sommar ska vi uppträda på Augustifesten😊
Sen var det ju min 50-årsfest. Ska återkomma med fler bilder när jag fått de som min väninna Sussie tog. 
Väldigt roligt, fin mat och mycket bra band! Och så snygga alla var i sin 50-talslook!
Så kom ju julen som firades lugnt hemma hos svärföräldrarna tillsammans med bonussonen, brorsan och farmor. Bara God mat och umgänge . Inga tomtar eller paket. 
Nyår firades med bästa vännerna Mats och Lena och det bjöd på 3-rätters och bubbel på 12-slaget!
1 januari blev jag officiellt sambo och häromdagen var jag på IKEA och köpte mig ett skåp så nu har jag äntligen fått plocka upp mina kartonger med kära saker som legat nerpackat i över ett år!
Nu är det liksom på riktigt och det känns så skönt!
Men nu får det räcka för denna gång så får vi se när nästa inlägg blir!







1 kommentar:

  1. Haha, ja det var en väldigt sammanfattande beskrivning av allt som hänt de senaste månaderna :D Det har i alla fall hänt saker och när jag orkar ska jag ringa och bli uppdaterad :)
    Kram

    SvaraRadera