fredag 9 februari 2018

Äntligen fredag!

Veckan har varit lite småseg då förkylningen/influensan jag åkte på förra veckan fortfarande ger trötthet, lite snuva samt hosta. Men inte värre än jag orkar hänga i men varenda dag är jag tacksam att få sluta vid ett. Det beslutet att gå ner i tid var med facit i hand ett bra beslut och jag känner att jag är mycket gladare än förut!
Så nu blev det så äntligen fredag och även om helgen raskar över fortare än fortast är vetskapen om att äta lite gott ikväll och inte bli väckt av klockan imorgon en mycket behaglig känsla!
Jag har hållt på att plocka upp mina kartonger, sorterat och stoppat undan sånt jag inte vill ha framme. Pappas fina bilsamling har fått ett "garage" i mitt nya skåp. Häromdagen hittade jag de 2 Tintin-bilar jag saknat och nu har de oxå flyttat in i gemenskapen!
Men nu ska jag ta en powernap innan det är dax att börja titta över kvällens middag!

1 kommentar:

  1. Usch, hoppas resterna av flunsan försvinner snabbt. Skönt att du tog beslutet om att gå ner i tid. Om man har möjlighet till det så är tid värt mycket och kompenserar bra för ett inkomstbortfall. En gladare Anette mår ju mycket bättre :D
    Kram

    SvaraRadera