torsdag 1 juli 2021

Long time no see !

Ja, inte för att jag tror det kommer bli något frekvent bloggande men för er som läser så kan det vara på plats för en liten uppdatering! Tidigt i våras köpte jag mig ju en husvagn som numera står uppställd på Kalvholmens camping i Sankt Anna skärgård. Kanske inte så vanligt att en ensam tjej kör det racet och dessutom släpar ner sin båt till hamnen på samma ställe med intentitionen att ha en riktig fiskesommar! Men, varför inte liksom. Ska jag sitta och vänta på att Mr Right dyker upp för att förverkliga mina drömmar? Nej, jag ansvarar själv för min framtid så här sitter jag nu med 1 1/2 timme kvar att jobba innan 6 underbara och spännande semesterveckor börjar! Det har hänt så galet mycket senaste veckorna och den sommar jag tänkt blir lite reviderad! Dock är det fortfarande samma plats som gäller. Dessutom har lite nya fiskeäventyr dykt upp och kanske blir det fler inlägg om dessa vartefter! Nu lämnar jag er för nu med lite bilder från senaste besöken i mitt paradis! Som den uppmärksamma noterar är det fler än en i båten :-) Ha en fin sommar så kanske vi hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. Väldigt vackra bilder och jag hoppas att du får en fantastisk semester. Självklart ska du göra det du själv vill utan att vänta på att någon annan ska dyka upp. Men kanske är det just det som har hänt om jag tyder din kryptiska lilla hint rätt :D I så fall önskar jag dig, nej er, ett stort lycka till :D
    Kram

    SvaraRadera