söndag 7 november 2021

Fin höst

Det är ju inget överskott på blogginlägg från min sida direkt det vet jag! Livet snurrar på och även om det har varit otroligt mycket som hänt senaste månaderna har jag förutom att jag haft fullt upp oxå avvaktat med att skriva då jag blivit lite besviken förr när jag i min iver att berätta vad jag trott varit något bra i mitt liv vänds till ett nähe igen. Nu kan jag inte hjälpa att jag känner mig så glad och positiv, nu får det bli några rader i korthet! I slutet av augusti dök han upp. Lite bränd av det som hänt tidigare var jag lite restriktiv först. Dels så bor han några mil bort. Ja, inte timtals men tillräckligt för att jag skulle känna ett tvivel om möjligheten att ses relativt ofta. Han var dock ganska envis och hans charm, envishet och förmåga att se saker positivt tog över och efter att han varit på hojsemester i Polen/Österrike i nästan 2 veckor så träffades vi för första gången. Det kändes som vi träffats redan då han under sin semester ringt mig på Facetime varje dag! Jag tror att vi mer eller mindre blev ett par redan då på något märkligt sätt! Nu blir det inte så många dagar mellan våra träffar. Jag åker till honom vissa helger och han kommer till mig. Även i veckorna ges möjlighet då han har ett flexibelt jobb och dessutom möjlighet att jobba på kontoret i Norrköping. Vi fiskar, planerat framtida hojresor och att köpa ny båt. Jag sålde min. Jag fick ta bort husvagn och allt från min camping d de med kort varsel skulle renovera och göra om. Letar nytt men är svårt då allt är fullt. Han vill köpa båt vi kan ha på trailer så vi kan lägga i vart vi vill. Livet känns spännande!

1 kommentar:

  1. Underbart! Man måste våga för att hitta det som är rätt och jag är jätteglad för att du nu verkar hamna där :D
    Kramar <3

    SvaraRadera