tisdag 21 maj 2013

03:45

Klockan ringer vanligtvis runt halv sex. Då hinner jag fixa mej lite, dricka kaffe innan jag åker mot jobbet. Senaste dagarna har det varit rörigt på flera plan. Förestående flytt, lite strul med kärleken, ja inte själva föremålet för min ömma låga utan mer kringgrejer liksom! Det har blivit en del sena nätter och för lite sömn. Igår kom jag dock i säng innan 23 och somnade tungt. Alarmet indikerade "ringer om 6 timmar och 32 minuter" kändes lite för lite men ändå bättre än de fyra som blev natten innan.
Vaknar alltså kvart i fyra.... bara undrar varför kroppen får för sej att det är dax då! Den behöver ju mer sömn! Förvisso sover jag med öppet fönster så fågelkvitter hörs ju tidigt men....! 
Så är man kissnödig, törstig... går upp och fixar det... börjar fundera på flytten, boka kärra etc.Sen är det bara att kliva upp! Morgondusch, morgonkaffe. packat lite för övernattning i stan. Ska på föreläsning ikväll på Flygeln. Olof Röhlander- Det blir alltid som man tänkt sej. Den verkar kul och tänkvärd. Ska bli intressant! Dessutom får min vän och jag en kväll tillsammans vilket behövs i all röra just nu.
Återkommer om denna föreläsning!
Så nu...dax att dra sej mot jobb...inget pigg alls längre. Skulle absolut gå att krypa ner i sängen igen nu!
Fin dag alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar