tisdag 28 maj 2013

Im livin in a box!

Jag packar och packar. Kartongerna blir fler och fler men det känns ändå som det är prylar överallt! Men det blir väl klart till lördag...hoppas jag! Annars är det ju inte hela världen om det tar lite längre tid för jag har ju lägenheten en hel månad till fast jag lovat tjejen som ska in efter mej att få tillträde snarast. Detta i utbyte mot flyttstädningen. Den kompenserar inte en hel månadshyra förvisso men så skönt att bara släppa allt. Min nya lägenhet är både nyrenoverad och nystädat när jag flyttar in så det känns riktigt bra!
Hade varit lite för duktig att packa så när jag kom hem och skulle byta om hade jag packat ner alla byxor... fick leta i säckarna!
Nu blir det lite tv (om det är något att se) sen dusch och säng.
Imorgon blir det stan och lite umgänge med vännen. Kan vara skönt med ett avbrott i stöket! Ska försöka hitta en plats i soffan nu!
Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar