fredag 11 oktober 2013

Mannagrynsgröt o kaffe!

Frukost idag är som vanligt den efterlängtade mannagrynsgröten!
Har idag kokat på 5 liter vilket är bra mycket mer än portionanvisningarna men här på landet är de vana att få äta mycket har jag märkt! Men nemas problemas så länge budgeten är ok!
Igår blev det klart.  Den 20 blir jag med man och 2 bonusbarn!  Ser fram emot det men klart man är lite skraj. Vill ju att det ska bli bra!
Det är några år sen man var sambo. Nu ska man ge sej på det igen.
Så min närmsta vecka består av packning!
Men även om det är jobbigt så är det ändå kärt besvär. Min ena sänghalva har ekat tom för länge!
Önskar er alla en fin fredag och helg. I kväll har jag lovat dottern klassisk middag med pommes,  köttbit och bearnaisesås!

1 kommentar:

  1. Grattis och lycka till! :D
    Haha, jag råkade precis komma åt din katt och då kurrade den!

    SvaraRadera