fredag 26 december 2014

Det var den julen..!

Denna förväntan inför och så poff. I ett nafs är det över. Men maten slank ner och klapparna gladde de flesta. Ja utom bonussonen som ylade en stund på rummet över missnöjet över att inte fått sin ps4! Det är inte lätt med ungar idag som ska ha klappar för 3-4 tusen. Och så ska det vara något sånär rättvist. Med 4 barn drar det iväg då!
Sån himla tur att han vann 1 kg nutella i julklappsleken sen. Då var han nöjd! Problemet med detta fick vi dock ta idag då rostade mackor med denna choklad var det enda han ville äta vilket återigen ledde till sockerstinn trotsig 10-åring och vrål på rummet!
Att han orkar!
Bonusdotter ylade hon med. Dock av lycka då jag i sista stund lyckats hitta den Michael Kors väska hon så hett önskat. Visserligen en kopia men då hon kramade den hela kvällen igår och kom med den på armen till frukosten imorse så tror jag hon var nöjd!
Idag har vi varit på en liten fototur då min yngsta fick en fotokurs online i julklapp. Hittade den på lets deal och hoppas den är bra! En bra fotograf i familjen är aldrig fel!
Får publicera bilder imorgon då denna mobila version inte ville medverka till detta för tillfället!
Imorgon ska jag oxå alldeles allena trotsa massorna och ta en tur på mellandagsrean!
Inga karlar, hundar eller ungar! Bara jag och hundratals andra fyndsugna människor!
Vinterskor och kanske en klänning till nyår står på önskelistan!
Men bäst jag sluter de bruna då, så jag orkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar