fredag 19 juni 2020

Midsommar 2020

Midsommarafton. Den är inte jätteviktig i det avseendet att det måste vara fest och party men det här är den första midsommar jag kan minnas som jag sitter ensam en em/kväll!
Jag har varit hos mina döttrar och några av deras vänner och ätit midsommarlunch så visst har jag haft lite umgänge men resten av dagen har tillbringats hemma. 
Vädret är ju underbart och jag har legat ute på gräset och solat och läst. 
Nu på kvällen har jag spelat och sjungit lite😁
Klippte av mina långa naglar igår då jag blev sugen att börja spela gitarr igen!
Det låter inget vidare men jag har iaf ngt att göra!

Imorgon har jag tänkt åka till nävekvarn och kombinera sol och fiske. Kanske bad om jag får sällskap!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en lugn och skön midsommarafton och lite social var du ju ;) Hoppas den här dagen blev precis så bra som du hade planerat och att du fick sällskap i böljan.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite sällskap fick jag😁
      Dagen blev fantastisk även om jag åkte själv! Stannade hos min syster på hemvägen och det var ett kärt besök❤️

      Radera