fredag 26 april 2013

Fredagskväll

Haft en trevlig arbetsdag idag. Känns konstigt att jag bara har ca en månad kvar av min praktik.  Det skulle vara så bra att ha ett jobb där. Vi kompar bra ihop, Lotta och jag. Dessutom behövs jag. Hon får det stressigt och tungt utan mej tror jag. Men som i allt annat så finns väl inte ekonomiska möjligheter även om det skulle behövas. Det är några år sen jag jobbade i kök och det är inte klokt vad de kräver att man ska hinna med nu mot då! Inte ett jobb man har till pension! Men det är ju kul!
Kvällen blev inte som planerat då vår middagsgäst blev sjuk :-(  Hoppas dock på snabbt tillfrisknande och de säger ju att den som väntar på något gott.....!
Kvällen bjöd istället på lite Guitar Hero, Tacos samt lite gitarr och sång med minsta!
Avslutar med lite Lets Dance och antar att fredagströttheten tar över efter det. Lite förkylning finns kvar i kroppen så sova tidigt gör nog ingen skada! Kanske det kan bli en joggingtur imorgon förmiddag om hälsan hänger i!
Sweet Dreams!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar