fredag 5 april 2013

Gofika!

Fredag! Äntligen! Skön vecka med bara 4 dagars arbete. Det vore skönt om den alltid såg ut så! 
Möter dock fredagseftermiddagen ganska trött och sliten. Stekt några hundra pannkakor idag och aningens förkylning försöker tränga sej på. Varit på apoteket och inköpt den vanliga kortisonnässprayen i hopp om att den ska göra sin magi som vanligt! Lite gott rött vin och en god natts sömn med sovmorgon hoppas jag också ska mota Olle i grind! Lotta bjöd även på lite gofika idag så godsakerna har flödat!

Jag har också pratat lite med tjejen som har lägenheten vi ska byta till. Hon har redan flyttat ut och vi förhandlar nu om att byta flyttstädningen mot tidigare inflyttning. Har jag tur så blir det redan i början av maj! Då kan vi ju börja ta lite i taget!
Behöver en bra, snygg bäddsoffa med ett bäddmått på minst 140 cm om någon har ;-)

Så helgen får bestå av rekreation och lite packande.

Nu blir det lite Lets Dance och jag antar att jag inte är någon nattuggla idag så det blir nog sängen sen!
Fin fredagskväll alla!





2 kommentarer:

  1. Jag anar en lite hoppfull och gladare person bakom de här orden. Jag håller alla tummar och tår för att ditt liv ska bli som du önskar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våren och ljuset gör ju att allt känns lite bättre! men du har rätt. Känner lite mer hoppfullhet inför framtiden mot förut!

      Radera