måndag 3 november 2014

Inget bus massa godis

Vi firar inget speciellt till Halloween men en pumpa hade köpts in som mannen med son fixade samt en väääldigt stor godisskål som både vi och alla påringande barn mumsat av! Sonen öppnande de första gångerna men sen fick vi vara med lite då han var så frikostig med godiset att ungarna sprang hem och bytte mask för att komma igen! Efter första jättelasset godis han bjussat på hördes bakom en av maskerna - wow, säg till de andra att här får man mycket godis!

Idag har jag också haft ett litet Pu-möte med chefen. Det gick bra. Riktigt bra (ja, förutom att det inte var lönesamtal än då!) Hon tycker allt funkar och att jag tar hand om köket på ett bra sätt. Alla är nöjda. Det blir ju lite positivare tänk hos en annan också när man får lite cred!

Nu ska skorna på och en promenad med lite jogginslag ska utföras nu när det sprack upp och solen skiner igen! 14 grader varmt! I början av november, det är lyx!

1 kommentar:

  1. Generös pojke. Det kan väl aldrig vara fel :) Jag slapp påhälsning och tur var det för jag hade absolut inget godis hemma. Det hade nog blivit bus hos mig i stället.
    Vad roligt att känna sig uppskattad och få beröm. Mer sånt behövs men tyvärr brukar det bli för sällan. Jättefin pumpa...och läskig.

    SvaraRadera