lördag 5 september 2015

Promenad

7 km på 2 timmar.  Ja, det är ju ingen rask takt precis men den var svettig!
Mannen och jag hade ett uppdrag idag att försöka mäta ut och upp den slinga de kör när de åker enduro.
Att promenera sträckan i regn gjorde ju sitt och det är inte plan mark de åker på upptäckte jag!
Upp och ner,  branta smala backar och djupa lerpölar, geggigt och halt!
Ett riktigt motionspass!

Halvvägs tog vi kaffepaus och sen slutade det faktiskt regna!
Nu har josefine och jag ätit och jag tog ett bad. Tycker det kryper överallt när man varit i skogen!  Fick precis tag på en spindel som var på väg in i örat!!
Några minuter på rygg nu innan jag ska ut till mannen. 
Första träffen med hans son igår. Nervös var jag men det är mycket svårare med ungdomar än vuxna! 
Och här känns det ju viktigt att det funkar och att man framstår som vettig iaf!
Men han var väldigt artig och kom och hälsade och tog i hand.
Det känns skönt att kunna umgås även de veckor han finns med i bilden och jag hoppas vi kommer bra överens för det känns ju så bra för övrigt!

Nu regnar det igen och är ganska ruggigt men ikväll kan man få njuta av en brasa!

1 kommentar:

  1. Ja, det var ju inte direkt den rakaste vägen mellan två punkter ;)
    Nu avancerar det minsann. Kul att du blir introducerad för de närmaste :)

    SvaraRadera