onsdag 3 februari 2016

Gaddning!

Nu så, sitter den på plats! Födelsedagspresenten från hela La familia! Fort gick det, en timme som skulle tagit 2. Det är för att jag är en sån förträfflig kund! Sitter så snällt stilla så det går fort och lätt. Kanske är jag lite knäpp ( jaja, en hel del!) men jag tycker inte att det gör ont. Nu har jag inte gjort på några ställen med alltför tunn hud men ändå. Det bränner lite men nästan meditativt. Jag skulle lugnt kunna sitta ett par timmar till! Tankarna får fladdra runt om allt och inget och emellanåt tar man ett par ord med tatueraren. Jag blev jättenöjd, visst blev den fin!
Mannen grymtar nog lite missnöjt, han är inget fan av sån här kroppsutsmyckning men lite lagom tycker jag är fint!
Nu väntar jag in dottern från gymmet sen blir det en övernattning hos mannen. Imorgon och på fredag är det flaggat för övertid då vabruari har tagit fart :-D och snart är det helg igen! Tjosan på det!

2 kommentarer: