söndag 28 oktober 2018

Oktoberfest!

Då var den över då, festen vi planerat ett tag. Mycket god mat, dricka, tokiga lekar och massa skratt!
Jag var relativt usel på de flesta lekar men tog igen det på musikquisen😊
Nu väntar en ganska trist månad så funderar på att ordna nån middag med goda vänner för att lätta upp novembermörkret lite!
Nu väntar arbetsveckan igen efter 3 dagars sjukskrivning.
Kostomläggning och intag av jod är mitt försök till bättre mående.
Nya prover nästa vecka och läkarkontakt på fredag så får vi se.

2 kommentarer:

  1. November är lång och ofta grå men jag kan ändå hitta en viss charm i gråvädret. Så länge det inte regnar hela dagarna funkar det. Kul att festen blev lyckad. Kombinationen mat, dryck, lekar och skratt brukar fixa stämningen :D
    Jag har inte kunna se ditt senaste inlägg men jag tror jag förstår läget ungefär ändå. Hoppas allt går åt rätt håll och att du med kostens hjälp ska må mycket bättre.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får prata ikapp när du är hemma igen!

      Radera