tisdag 8 april 2014

Snart slut

3 ynka dagar kvar på jobb. Räknar dagarna. Jag trivs ju jättebra men som sagt, tappat lite sug.
Vill ha ett par sovmorgnar och lite ensamtid hemma för att komma ikapp lite. Har inte riktigt landat i nya lägenheter än. Beror nog mest på att det finns en del ofärdiga saker. Några hyllor som ska upp ochfixa ordning i kaoset i förråden.
Och fönstren. Suck. Jättejättesmutsiga. Som en grå londondimma när man tittar ut. Jag kan gno i köket,  badrummet, ja det mesta utan problem.  Men fönster,  tve och vale!
Det känns som de aldrig blir bra. När man så äntligen fått till det och sätter ihop dem så ska du ge de 17 på att det är en fläck mitt på och såklart emellan!
Mm, om det har gått er förbi så gillar jag inte att tvätta fönster!
Mannen brukar skryta om att han jobbat som fönsterputsare.  Jag tror han ljuger. Annars är det ett klassiskt fall av mycket snack och lite verkstad!
Och nu blev klockan för mycket ser jag, nu blir det inga 8 timmars skönhetssömn. Jaja, får bli underlagscreme imorgon!
Natti!

2 kommentarer:

  1. Jag igen tvättsr gärna fönster bara jag slipper det andra, ska vi flytta ihop ;-)

    SvaraRadera