söndag 13 april 2014

Trötter

00.31 säger klockan.  Trött säger kvällströtta jag. Mannen och jag har varit på pub, det är inte ofta ska jag säga!
Men vi lyxade till det då vi idag firar att det är ett år sedan vi träffades.
Bara en sväng, ett par öl.
Trevligt och trubaduren drog igång vid 21.30. Det tog som vanligt inte många minuter förrän mannen var i samspråk med ovan nämda och efter 45 min så vips var det min gubbe som stod på scen och spelade Gasoline!
Jag vet inte hur han bär sej åt men han är ju lite översocial ;-)
Glad publik och glad barpersonal som ville han skulle börja spela hos dom. Och inte minst. Glad gubbe!
Nu har jag iaf tagits kväller med en lite bråkig mage som skulle vilja ha en samarin.  Men då jag inte har någon så kryper jag ner och hoppas det är borta imorgon!

1 kommentar:

  1. Grattis till ett helt år :D Hoppas magen mår bättre i dag. Kramar!

    SvaraRadera