onsdag 27 februari 2013

Frostmåne

Vaknar återigen vid fyratiden.... Varför! La mej ändå ganska sent. Nu har jag legat och vridit och vänt på mej i en timme så lika bra att gå upp. Jag vet att man inte ska låta hjärnan snurra igång när man vaknar så där tidigt men är det ngn del av kroppen som är svårkontrollerad så är det ju just den!
Hur som helst sitter jag här med en kopp kaffe. Tände ett ljus också. Lite mysfaktor en onsdagmorgon!
Har styrt med min lilla dator i flera dagar. Den har blivit så seg. Testade bredbandskollen och fick dåliga resultat. Typiskt tänkte jag, det har fungerat så bra med bredbandsbolaget! Bad yngsta att testa på sin Mac.... vrooom sa det, jättebra resultat. Bara inse. Behöver ny dator men har inte råd just nu. Hm, hästar i helgen kanske...!
Bytte dock Google chrome mot Firefox och det funkade absolut bättre!

Ser att månen lyser blekt på himlen. Omgärdad av en frostgloria. Ser ganska kallt ut. Skönt att inte behöva gå ut ändå!
Ska ägna förmiddagen åt att rensa i mitt skafferi. Inte klokt vad man kan roa sej :-)
Fin dag alla!





2 kommentarer:

  1. En ominstallation av windows beukar göra en trött seg dator som ny igen :-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tro mej! Har gjort en total ominstallation! Den klarar inte av bredbandet så får nog inse att vill jag ha bra drag måste jag uppgradera mej ;-)
      Har en liten mini-pc så den har inte så stor kapacitet!

      Radera