måndag 25 februari 2013

Kaffe utan mjölk

04:19.... Hm, senaste blogginlägget babblade jag om sovmorgon. Ja man är ju flexibel! Vaknade halv fyra och låg och vred mej till 4. Insåg att jag lika bra kunde gå upp och göra något än att bara ligga och vänta. Så nu har jag betalat räkningar! Det om något borde gjort en trött igen! Har hunnit med att äta upp gårdagens salladsrester och sitter nu med en kopp kaffe. Utan mjölk.... mutter, mutter. Varför har jag gjömt att köpa mjölk! Hm, kanske för att jag inte handlat något senaste dagarna kanske.. jo förresten, i lördags en liten 200g chokladkaka...

Idag väntar Linköpingstur med Ikeabesök och diverse annan shopping. Behöver ett par jeans. De gamla är förutom ful modell just nu för stora då några kilon rasat av. Går nog bara in på Gina och tar ett par såna där 199 kr jeans. De är helt okej!

På Ikea hoppas jag hitta en bräda jag kan använda till min säng! Jag har en Malm sänggavel och på något mystiskt sätt så försvann hela överliggaren till gaveln när jag flyttade. Den finns inte att köpa men de brukar ha överblivna skivor de säljer ut så hittar jag bara en i rätt längd så går den nog att modifiera med sågen! Ska också leta upp en guldsmed då det blivit något knas med låset på mitt Pandoraarmband.
Så dagen idag kommer nog att löpa på utan någon ångest över att inte ha något att göra! Bara ångest över pengarna som rullar!
Ha en fin dag!



1 kommentar:

  1. Har jag ingen mjölk hemma dricker jag inte kaffe. Som tur är får jag inga abstinensbesvär så jag klarar mig bra ändå.
    Hoppas det blir en skön shoppingdag och att du hinner sätta dig och fika någonstans också.

    SvaraRadera