lördag 16 februari 2013

Tröttmössa

Lite tröttmössa idag... Blev bara 3 glas vin men ändå var jag bakis när jag vaknade vid halv fem. Förvisso sovit för lite och maten som jag intog igår bestod av ett par bitar hemtrampad pizza så det var lite dålig grund för vinet!
Behöver inte göra så många knop i dag i alla fall. Har fått hjälp att fixa min glappiga lampa på bilen inför tisdagens besiktning. (hatar, hatar besiktning!) Men har i alla fall kollat såna saker. Sen är bara att be till alla högre makter som kan tänkas förbarma sej!
Har köpt 2 pocketböcker (man fick 2 för 50 kr på Maxi) som jag nog ska krypa ner med under eftermiddagen! Kvällen får väl bjuda på Melodifestival om nu ingen har några roliga intressanta saker att erbjuda? Funkar alldeles ypperligt att bjuda på middag, bio eller liknande? !! Bara tjoa, jag är idel öra :-)
Nu skriker dock magen så nåt ska den väl få!
Fin lördag/kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar