söndag 10 februari 2013

Pubsväng!

Länge sen man tog en liten pubrunda, väldigt länge sedan! Mycket trevligt med vänner och nya bekanta! Längst tid satt vi dock på Cafe Broddway för där är lugnt, gott om plats och bra samtalsklimat! Också ett större ölutbud förstod jag av de som nu inmundigar denna dryck! Jag föredrar cider. Dock blir det lite mastigt att beställa i glas. Herregud man får ju kissa hela kvällen! Jag skulle ju kvällen till ära vara extrasnygg så jag hade ju dragit på mej min lilla smalisbody under kläderna, ovanpå den hade man då strumpbyxor. Ja, och vadå tänker ni... Jo det är ju som så att min body inte är öppningsbar i grenen.... för er som har förmågan att tänka i bilder så föreställ er en lätt fnissig jag utföra konstycket att kissa utan att ta av mej allt och dra ner hela kittet! Jo, säger det, vi tjejer har simultankapacitet och en jävla envishet. Kanske ett mått av dumdristighet Hädanefter ska jag beställa på flaska! 
Vid midnatt var det dags att dra sej hemåt. Ganska skönt och bättre förutsättningar att vara pigg på söndagen.
Lite lyxigt att sova hos Anna och ha en hel övervåning  bara för sej själv! På morgonen blev jag serverad kaffe och smörgås i soffan. Tack rara du, var mycket trevligt och det blir fler gånger!
Dessutom åkte Rassemusen in i hennes dusch för ett "bad" Dagen till ära shamponerad med dyrt silvershampo! Lätt chockad för det var nog inte vad han förväntat sej!
Nu är barn hemma och lite kvällsmat intagen. Ett litet glas rött också, jag är ju ledig imorgon...!
Kramizar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar