onsdag 30 januari 2013

Distraherande sysselsättning

Fick ställa klockan imorse. Första gången på en vecka... Dottern skulle skjutsas till praktiken och jag passa på med "farmorärenden" när jag ändå var i stan. 


Farmor är i alla fall ytterst nöjd med dagens shopping och nya hyllplan i garderoben. 
Ja, mitt projekt nu för att uppehålla mina tankar på annat är dock att fixa till gästtoan. En rulle tapet är inhandlad och nu ska här målas och tapetseras. Blir säkert intressant. Jag som har en ängels tålamod! Hrmm, harkel...
Har köpt en tapet jag tittat på länge som heter Kolibri och går i brunt och guld. Ska ha den som fond bakom själva toalettstolen. Väggarna ska målas i typ en brun caffe latte nyans. Lite murrigt kanske men jag vill ha en mysig "varm" gästtoalett! Blir resultatet bra kommer bilder vartefter annars....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar