torsdag 24 januari 2013

Massage och städdag

20 minusgrader visade termometern i morse! Snacka om vargavinter just nu! Började dagen med att via telefon anmäla mej på Af då de bara har öppet 3 dagar i veckan i vår lilla håla! Får gå dit imorgon!
Passade sedan på att ta en stunds massage hos bästa Galina. Känner mej som en ny människa!
Kan behövas nu när livet är så rörigt på alla håll och kanter. men det blir väl ordning på det ena eller andra sättet även om det känns jobbigt nu.
I dessa minusgrader blir det ju ingen långpromenad utan jag fortsätter väl min röj och städpatrull här hemma! Igår fick barnens rum en omgång och idag min garderob tror jag! Har oxå en ful gästtoa jag vill förnya men inte idag!
Men nu poppar vi musik och städar!
Klockan är nu 14.00 och inte en städtrasa i sikte! Vännen Mia kom förbi och skingrade mina städambitioner tillfälligt! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar