fredag 1 januari 2016

Dagen efter året innan

Hej på er såhär "dagen efter"! Det är inte så farligt som det låter men visst är man lite seg idag efter nyårsfirandet!
Vi hade så trevligt med våra vänner Lena & Håkan och avnjöt både 3-rätters, drinkar, musik och litte kortspel! Till 12-slaget klättrade vi upp på det höga berg som finns strax ovanför mannens hus och däruppe var det panoramautsikt över hela stan med fyrverkerier!
Nu är jag hemma i min egen soffa och dottern har dragit på äventyr så bara hunden och jag ska ta det lugnt ikväll. Han är ganska trött då han hade det lite jobbigt igår med smällare och raketer.
Tror nog att pizzerian får påhälsning idag oxå.Har ingen större lust att laga något när det bara är jag. Dessutom är faktiskt alla julrester uppätna ;-)
Imorgon är det slut med svullandet och livet ska återgå till det normala med nyttigare mat och träning.
Har ni haft ett lugnt firande?Några nyårslöften? Jag har inga speciella mer än att försöka leva mitt liv efter mina förutsättningar och värderingar. Det är inte så enkelt som det låter men tycker det är ett bra mål!
Ha en underbar start på 2016!







1 kommentar:

  1. Verkligen fina hattar ;) Kul att det blev en bra avslutning på året. Här ges inga löften. Det var längesedan jag slutade med det och jag har ju redan slutat röka :)

    SvaraRadera