fredag 8 mars 2013

Fredag!

Ja i och för sej inget ovanligt, men idag är det ju fredag innan man börjar jobba så det är liksom helg igen!
Far in till staden i kväll för lite förlustelser hela helgen. Bästaste Maret tar hand om det vita monstret åt mej. Hoppas han uppför sej! Har plockat ögonbryn och målat naglar. Känns kul att få komma ut lite!
Måndag morgon klockan 07.00 ska jag iförd kockmundering befinna mej på min nya arbetsplats. Tur att båda barnen går inriktning kök för då finns det kläder hemma att låna!
Ögoneksemet ännu lite bättre idag och jag hoppas att det ger sej. Har varit riktigt jobbigt att ha det både för att det svidigt och kliat samt att det ser ju inte så kul ut. Minsta försök till att sminka över det resulterade i mer utslag. Mascara funkar så det är sminkning light som gäller just nu!
Fick avbeställa min nageltid nästa vecka för att jag ska börja jobba. Ny tid 23 maj... hm, lite lång väntetid..kanske dax att anställa ngn mer? 
Önskar er alla en fin helg!



1 kommentar:

  1. Ha en jättehärlig helg och lycka till med jobbet!

    SvaraRadera