torsdag 7 mars 2013

Torsdagspromenad

Klockan är lite över 11. Jag har gått promenad, ja inga mil men 3 km är bättre än inget! 176 kcal sa Runkeeper att jag gjort av med :-). Sol men lite kyligt. Dock sjöng fåglarna som besatta och hunden somnade nöjt när vi kom hem. Sedan dess har jag hunnit prata med Fsk-chefen på förskolan jag ska jobba, hon hälsade mej varmt välkommen. Känns bra! Dessutom tog jag mej i kragen och fixade tid till yngsta hos sjukgymnasten då hon en längre tid klagat över ont i ländryggen och svanskotan. Passade också på med 15 minuter i solariet. Ja 15 minuter får man sola numer enligt strålningsinstitutets nya regler. Tycker att mitt ögoneksem blir bättre av låtsassolen så några gånger emellanåt så fuskar jag lite!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska roa mej med resterande delen av dagen bara! Saknar verkligen sällskap. Bara för det ska det bli skönt att börja jobba igen. Och få en arbetskamrat!
Men nu dusch. Kanske t om ska passa på att raka benen. Måste börja få in rutinerna igen när de snart ska visas upp :-D
Fin dag till er alla, avslutar med en bild på sängtjyven som passar på när man inte ser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar